📢 Nova formació per a usuaris i usuàries de la bomba d’insulina Medtronic 780G
Des de l’Associació AVD us convidem a participar en una sessió formativa especialment dirigida a les persones usuàries de la bomba d’insulina Medtronic 780G.
Esta trobada serà una oportunitat per aprofundir en el funcionament del sistema, resoldre dubtes, compartir experiències i conéixer estratègies per a traure el màxim profit a la tecnologia en la gestió diària de la diabetis.
📅 Data: 19 de juny de 2026
📍 Lloc: Seu AVD C/Periodista Llorente, 3 bajo izquierda
🕕 Horari: de 18.00 h a 20.00 h
La sessió comptarà amb el suport de professionals especialitzats i de l’equip de Medtronic, que oferiran informació pràctica i actualitzada sobre l’ús de la bomba.
👉 Places limitades.
Inscripció disponible a través de l’APP de l’associació o en el següent enllaç: https://valencianadiabetes.playoffinformatica.com/FormActivitat.php?accio=edit&idActivitat=83
Per a qualsevol consulta:
📞 678 758 925
✉️ info@avdiabetes.org
Vos esperem per continuar aprenent i avançant junts en el control i la gestió de la diabetis.
#Diabetis #Medtronic780G #FormacióAVD #TecnologiaDiabetis #AVD
📢 Nueva formación para usuarios y usuarias de la bomba de insulina Medtronic 780G
Desde AVD os invitamos a participar en una sesión formativa dirigida a las personas usuarias de la bomba de insulina Medtronic 780G.
Será una oportunidad para conocer mejor el funcionamiento del sistema, resolver dudas, compartir experiencias y aprender estrategias que os ayuden a sacar el máximo partido a esta tecnología en el manejo diario de la diabetes.
📅 Fecha: 19 de junio de 2026
📍 Lugar: Sede AVD
🕕 Horario: de 18:00 a 20:00 h
La sesión contará con el apoyo de profesionales especializados y del equipo de Medtronic, que ofrecerán información práctica y actualizada sobre el uso de la bomba.
👉 Plazas limitadas.
Inscripción disponible a través de la APP de la asociación o en el siguiente enlace:
https://valencianadiabetes.playoffinformatica.com/FormActivitat.php?accio=edit&idActivitat=83
¡Os esperamos para seguir aprendiendo y avanzando juntos en el cuidado y la gestión de la diabetes!
#Diabetes #Medtronic780G #FormaciónAVD #TecnologíaDiabetes #AVD